Aslında çok güzel uyku düzenimiz vardı ama tamamen koptuk hiç uyumuyor hani sadece gecw degil gündüzde napıcagımızı şaşırdık sürekli aglama durumu var ne öneriyorsunuz dualar süpürge sesleri denemedigim bişey kalmadı artık bende yoruldum zombi gibi hissediyorum