Ecemcansuc bende gaz ilacı kullanıyordum benim oğlumda kolikti masaj falanda yapıyorduk ama İnan hiç birşey fayda etmiyor doktor bile söylemişti bize 3-4 aya kadar bekleyeceksin ne kullanırsan kullan fayda etmez diye öyle de gerçekten 3 aylıkken bitti gaz problemimiz 🌸 sabret güzel anne zaman su gibi geçiyor gerçekten geçecek bunlarda 🤍🤍