Kızımın bugün boğazı ağrıyor bademcikleri şiş sesi kalınlaştı ağlayamıyor bile boğazı dolu dolu🥺 evde peditus öksürük ve boğaz enfeksiyonu olan şurup var onu verdim bugün sabah akşam. Aralarda calpol pedifen dönüşümlü verdim doktor önerisiyle. Başka ne yapabilirim evde falan? ıhlamur veriyorum birde ılık. Tamda hafta sonu doktorlar yok yarın kendi doktorumuzla görüştüm telde ilaç olarak bunları söyledi. Neden şişer anlamıyorum yediği içtiği hiç bişeyi soğuk vermiyorum 😢 bana yardımcı olabilirmisiniz deneyimlerinizden yararlanmak istiyorum uyuyamıyor, kızım bu arada 7 aylık🙏🏼