reynwoman Merhabalar yakın zamanda diş teli taktıran varmı ücretler ne kadar birde ödeme durumu nasıl oluyor mesela elden taksitli olabiliyor mu beni aydınlatırsanız cok sevinirim
Nespoyraz reynwoman merhabalar 7000 bin liraydi ben yaptirdigimda bir sene kadar once ben elden taksitle odedim bitti gittiginiz klinige gore degisiyor eşimde taktirdi onun klinigi peşin istemişti
ozgeefem reynwoman kardeşim birkaç ay önce taktırdı elden taksit ödemelerini yaptı onun biraz sorunları vardı 2 diş falan da çektiler oyüzden 10 bin civarında tutmuştu
reynwoman Nespoyraz cok teşekkür ederim bende gitmeden önce bilgi alayım sizlerden dedim demekki yapan yerlere göre değişiyor o halde ödeme seçenekleri
reynwoman ozgeefem alt üst mü takıldı 10 bin elden bulabilirsem bende öyle yaptırmayı düşünüyorum inşallah
ozgeefem reynwoman ama şimdi ki aklım olsa plak yaptırırdım diyor kardeşim. Zaten 10 bin verdim 5 bin daha verir plak yaptırırdım 1sene de komple düzelirdi diyor
reynwoman Deletedmom4440 benimde üst dişte sorunum var çarpıklık olduğu için sadece üste istiyorum peki senet vs imzalatıyorlar mı elden ödeme için
Deletedmom4440 reynwoman Hayır hastanede kaydın açılıyor zaten her ay mecbur gidecegin için hrr gidişinde veriyorsun bide başlangiç olarak toplu vermen lazım örnegin 500 veriyorsun geri kalanı taksit diyorsun
ninjakaplumbaga Yıllar önce taktırdığımda tedavi bitince devlet ücretin yarısını geri veriyordu, bi başvuru yapmıştık. Özel bi klinikte yaptırmıştım elden taksitle, yarısını da tedavi bitince geri almıştım ama hala devam ediyor mu aynı durum bilemiyorum
reynwoman Deletedmom4440 cok teşekkür ederim bilgi için gittiğimde bende inşallah kendime göre ayarlatabilirim
ninjakaplumbaga reynwoman Şuan bilgim yok aynı yardım devam ediyor mu, bi araştırmak lazım. Bize aile hekimimiz söylemişti öyle yaptırdık
Sumeyraas reynwoman canım fiyatlardan haberim yok. Ben yıllar önce taktırdım. Ama şimdi yeni bir teknoloji çıkmış. Tel takmadan şeffaf diş plakları ile diş düzeltiyorlar. İlk gittiğinde ağız diş ölçüsü alınıyor. Sonra bilgisayar şekiller belirliyormuş. 2 3 haftada bir yeni plak veriyormuş. Yemek yedikten sonra diş temizliği yapıp takıyormuşsun. Ne kadar uzun süre takarsan süre kısalıyor. Duyunca şok olmuştum çünkü telin görüntüsünü sevmeyerek kullananlardanım☺️
reynwoman Sumeyraas evet onu da gördüm gittğimde onu da soracağım gerçekten etki ediyormu vs süresi ne kadar diye
reynwoman ozgeefem plak daha kısa sürede düzeltiyor aslında daha mantıklı onada bakacağım teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🌸