Arkadaşlar bir sorum olacak. Bebeğim 3 aylık. Dün rota ve menenjit aşılarını oldu. Rota aşısı- boxero- nimenrix aşılarını aynı anda yaptı doktor. Boxero ve menenjit bacaklardan oldu. Sizde bu aşılar nasıl yapıldı ? Bu şekilde yapılması yanlış mı acaba içime kurt düştü. Çocuğum çok huysuzlandı canı yanıyor sanki bütün gün