BraveBoy herkes olmuş mükemmel anne. Aynen öyle tutturmuşlar bi 6 ay diye, ek gıda vermeyip televizyon izletirler bilmem naparlar bunların zararı yok ama verdiğin ufacık şeyin zararı var vallaha kimse kusura bakmasın herkes kendi evladının iyiliğini ister kalkıpta bi anne bana bunu yapma şunu yapma diyemez, fikir vermek ayrı emrivaki konuşmak, net konuşmak çok ayrı. Mümkünse kimse kimsenin anneliğine karışmasın