Sizinle günümüz aynı ve benim de bebeğimin gazı kötü kokuyor. Aynı sekilde 3 günde bir uyarıyla yapabiliyor anca kakasını. Besleme şeklimizde sizinle aynı hipp kullanıyorum bende. Ama arkadaşımın sadece anne sütüyle beslenen bebeğinin de gazı kokuyormuş. Belki de verdiğimiz bu damlalardan kaynaklıdır diye düşünmeye başladım artık. Üsütmüşsündür diye yediler beynimi ayagimdan terlik corap eksik etmiyorum sıcak zamanlarda bile yelekle geziyorum. Bence bunlarla alakalı değil her gün dışkılamadıklarından kaynaklı olabilir