Nur1804 Bebeğim açlıktan değil alışkanlıktan kalkar oldu. Pışpışla salllamayla tekrar dalamıyor illa meme istiyor. Nasıl bıraktırabilirim, gece emzirmelerini nasıl sonlandırdınız
Balkupum2505 Nur1804 rüya beslenmesi yaparak gece beslenmesini kesebilirsiniz. Yada emzik kullaniyosa emzigi verin bize doktorumuz bu sekilde tüyo vermisti ve işe yaradı şükür
Sy2019 Balkupum2505 Hım benim oglan erken bitince maması biberonu fırlatıp aglıyor bende bir yazı okudum orda yaptıgınız mamayı yavaş yavaş sulandırırak verin dedi bende öyle yapıyorum ama bu seferde her sabah çiş sızmış şekilde uyanıyoruz 😂
Balkupum2505 antikoalababy gece uyandiginda diyelim 90 cc iciyosa bunu 30cc ye dusurmek azaltmak yani