Merhabalar kızım 5 aylık beş gündür gece gündüz ıkınıyor mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı ekleyip iyice karıştırıp içiriyorum dün öyle yaptım işe yaradı bugün yaptım yine aynı şekilde işe yaramadı çok ağlıyor huzursuz uyuyamıyor geceleri.Gaz sancısı desek gazını da çıkarttım gece akşam üzeri çok az yapmış bi de gece yatmadan baktım az az yapmış masaj yaptım karnına bacaklarına ayaklarına genelde rahatlardı rahatlamıyor çok daha fazla ağlıyor.Ne yapıcamı şaşırdım dışkısı hafif de sulu anlayamadım ama gaz olmadığına eminim çünkü güzel çıkarıyo bende bacaklarını kaldırarak çıkartıyorum yardımcı oluyorum ona.Neyden olabilir ne yapmam lazım doktora görülmeli miyim pazartesi götürcem böyle giderse