Oykumlina_1 Kızlar 2 aylık bebeğim var burnu çok tıkanıyor doktorum serum fizyolojik verdi. Ama işe yaramıyor fazla siz ne kullanıyorsunuz ?
kahvekokusuu Oykumlina_1 bende serum fizyolojik kullaniyordum o yüzden baska birsey oneremicem ama bana doktorum odada mutlaka yarim soğan bulundur demişti birde bir kapta su ben öyle yapıyordum
Hill97 Oykumlina_1 serum fizyolojik skip beklet ve aspiratorle cek belkide kuruluktandir bir buhar makinesi al kış geliyor petekler yaninca daha cok tikanir soğan koy bas ucuna bide buzu yanastir bebeginin burnuna o soguk buharda aciyor bildiklerim bukadar