Bugun doktora gittik oglum 2ay 24 gunluk , kolik gazlı bir bebek , surekli huzursuz, sute alercisida var , bugun doktor reflu belirtileride var dedi ne çekti ya bebegim 🥺 biraz once çok agladı melegim gozune yaş doldu 🥺 elimende birşey gelmiyor alıyım onun acısını sancısını ama malesef elde degilmiş şuqn çok uzgunum içim parça parça kilosuda durmuş ek mama ver dedi aptamilin antialerjik bir kez vermiştim aşırı gaz yaptı sabah kadar kıvrandi uykusunda 🥺 sute alerjisi oldugu için diyet uygulamişti doktor sütüm baya azaldı 😞. Nerde benim yanlişim var diye sorguluyorum kendimi