Orkidemm Hanimlar hayirli ramazanlar. Yarin tam 1 aylik olacagiz. P.tesi kontrolumuz var. Kalca ultrasonu icin 2.ay daha net sonuç diyorlar acaba 1.ay degilde 2.ayda cekilen varmi ? iyi geceler
meltemineLduru Orkidemm o zaten 2. Ayda çekiliyor . Bizim 2 aylık olmamıza 10 gün vardi yapmadılar tam 2 aylıkken gelin dediler net belli olmyormus🤷♀️
mama Orkidemm birinci ay kontrolüne götürdüğümde doktor muayeneden sonra kalça ultrasonuna yönlendiriyorum dedi direkt. Sağlık ocağında da bir aylıkken çektirin demişlerdi
Mutlubebis Orkidemm bizim de 45 günlükken kontrolümüz var doktor o zaman çekilebilir dedi, 60 günlükken diye biliyordum bende ne yapsam bilemedim şimdi 🤷🏻♀️
Orkidemm meltemineLduru yok iste sordum doktora 1 aylikken çekim oluyor dedi. Ayrıca saglik ocagida oyle dedi.
balannesiii Orkidemm ben cektirdim canım 1 aylıkken sağlık ocağı istedi doktorda hiç şuan cekilmez demedi cekti yani
Orkidemm Derinkomm bak demekki kimi 1 aylikken kimi 2 aylikken oluyormus. Neyse artık cekilcez 2.ayda yine cekiliriz artik napalim
Orkidemm mama 1 aylikken net sonuç alınmadığı icin 2.ay tekrar cekim oluyormus heralde ondan kafam karisti
Sevdiye Orkidemm benim bi 50 günlüktü çekildi birde 3 ay 7 günlükken kontrollüne gittiğimde tekrar çekildi