Mnlannesi sütünüz varsa sürün bir kaç gün nemli bezle silin krem kullanacaksaniz doktora danışın cildi hassas olduğu için geri tepebilir küçük bebeklerde oluyor genelde benim kızım da da vardı Bepanthol kullanmıştım kısa bir süre o kremlerin çoğu birbirinden farklı o yüzden doktora danışın yazdım siz burada sormussunuz ama yanlış olmasın diye 🥰 geçmiş olsun 🙏