Kızım bir göğsüme emiyor diğerini onun kadar emmiyor maalesef ve şu an sürekli emdiği göğsüm de bir ağrı var sabah uyuya kalmışım göğsümde çocukta uyumuş herhalde uyandığım zaman göğsüm çok dolu değildi ama aşırı derecede ağrı vardı şiş değildi bu yüzden Masticten şüphelenmedim şu an göğsümün ateşini ölçdüğüm zaman 40°’yi gösteriyor neden olabilir sizce sabah kızım aşırı derecede emdi diye böyle olduğunu düşünüyorum