Alminamom Kızlar kabak patlican çiğden koyan var mı dolaba yemeklik kesip koymak istiyorum ama hiç yapmadım yapan varmı kötü olurmu çıkarınca
O6y2k2u Alminamom kabak kızım için koymuştum ama patlıcanı bilemem canım hafif kavurmak lazım herhalde ya
Leylaa_ Alminamom Hiç koymadim ama yeşil biberi el rondosunda geçiyorum dolap poşetine koyuyorum pişireceğim yemeğin içine öyle biraz buzlu şekilde koyuyorum güzel oluyor ama diğerleri hakkında bilgim yok
bikerem Alminamom patlicani halka halkakesip firna suruyorum,ölünce😁 cikariyorum buzluga oyle koyuyorum,karniyariklik da boyle yapiyorum. Kabagi domates rendesiyle bir kac dakika çeviriyorum
Alminamom Leylaa_ onu yaptım canim kabak patlıcan kaldı kararsız kaldım acaba bisey olurmu bozulur mu yani
ipegin_annesi Alminamom Yani fırında pişirip koydum ama çiğ olmaz bence ama annem genelde küp küp kesip içine domates de koyup pişirip kavanozlar yani . Sizde yapabilirsiniz öyle.
Biranne4q Alminamom ben her sene ypyrm on işlemsiz hiç biseye yaramaz sylym patlıcanı karniyariklik olarak kızartıp paketlym koydum birde kuşbaşı kızartıp koyblrsnz.kozleyip babagannuc için koyblrsnz. Dolma için oyup kaynar suda bekltp bir kaşık tuz ve seker atip sgdktan sonra koyblrsnz