Merhaba arkadaslar.. oglum 3 yasinda suan kendini ifade edemedigi icin wc egitimine gecemedik. Yeni yeni kakasini soylemeye basladi (yaptiktan sonra) silmek yerine banyoya goturuyorun ve bezini gosteriyorum. Pipi mi kaka mi diye soruyorum ve dogrusunu soyluyorum. Kakasini yaptiktan sonra soyluyo ama pipi de yapinca artik bacaklarini acarak yurumeye basladi.. ne yapmam lazım??
Wc’ye oturtmaya calistim korktu. Simdi kucuk wc kapagi alicam ama faydasi olur mu bilmiyorum?