mugestn Merhaba, bebegim 2900 dogdu. 3 aylik kilosu 5170'di. Cogunlukla mama arti meme besleniyor. Cocuk doktorumuz 5.5 aylik ek gidaya geceriz demisti. Ancak sun 4 aylik kilosunda 500 gram almis. Sizce doktorumuza gidip danismali miyim?
Hicrandd mugestn bence de canım 500 gr gayet iyi benim oğlumda 4 aylık daha gitmedik aylık kontrole bakalım benim sıpa ne kadar almış
Ayb mugestn ilk 3 aydan sonra kilo alımı yavaş yavaş azalır. Belirttiğiniz alım miktarı beklenen miktardır. Endişe edilecek bir durum yok. İkinci üç aylık dönemde yaklaşık 500 gr alması beklenir. 3. Üç aylık dönemde bu miktar daha da düşer. sevgiler
EzgiDuru mugestn benmde 4. Ayda 500 gr aldi normal dedi doktor artik 400-600 arasi almasini beklicez dedi
Melikeakiner [bilinmeyen] Hipp bize kabızlık yaptı, aptamil iyi geldi. Siz takip edin eğer doktorunuzda az derse o zaman ya mama cc artırırsınız yada mamayı değiş değiştirirsiniz.