Seymaay ayynı şekilde 4 gün önce başladı rahatsızlığı. Benimki de 3.5 aylık 🥺 doktoruna götürdüm, üst solunum yolu enf olmuş, o gece ateş de başladı. Doktoru klamaks antibiyotik ve ateşi olsun olmasın 4 gün boyunca 6 saatte bir calpol ver dedi. Bir de ıhlamur, yine günde 3 kez 5-6 çay kaşığı ver rahatlatır dedi. Dr a gittiğimizin ertesi günü sadece genzinde birikinti onu rahatsız ediyordu, ateş halsizlik göz akması hepsi bitmişti. Ama genzi hala çok dolu yavrumun. Sizinkine de şifa versin rabbim inşallah 🙏