Duşa girmeden garnier peeling yapıyorum mutlaka. Haftada bir mor şampuanım var onu köpürtür beklerim sonrasında Urban keratin şampuan ile saçımı yukar kabak lifli kese ile kese yapar hop çıkınca boom butter vücut kremi sürerim.
epilasyona girişmiştim zaten kıl tüy işim yok.
Kalıcı oje kullanıyorum. Oje derdim de yok. İpek kirpik severdim ama yaptırmıyorum onun yerine canım isterse takma kirpik takar gezerim 😁🥳