masalcik Kızlar merhaba, benim bebeğim 13 aylık balık yağı kullanmaya başlamak istiyorum bebeği 1 yaşında olup balık yağı kullanan var mı aranızda ve hangi marka veriyorsunuz
Lina_06 masalcik benim doktor ocean multivitamin omega öner di ama olumlu yorum bulamadım hiç bir yerde
Ahsenerva masalcik Doktorumuzun onerısıyle efa liquid kullandık ama ıgrenc kokuyor kokusu camasırlara bıle siniyor. Şimdi you plus kids aldık onu kullanacagız
sisemu masalcik benimki 3 yaşinda trden aldim bu yaz, yurt disinda doktorumdan istedim yediklerinden aliyo zaten dedi😬 aldim her gece uykusunda verdim ama balik kokmaya başladi bir suredir vermiyorum her gun mu vermek gerek acaba?
bikerem Mollers onerdi dr umuz. 11 aylik oglum. Bi dshaki ay demir ve devitaminini birakip ona baslayacagiz insallah
Mavilibulut masalcik benim doktorum 2 yaştan önce balık yağı önermedi … çorbalarına , yemeklerine kat balığı yemiyorsa hergün 1 ceviz ve pişmiş yemeğin üstünde zeytin yağı gezdirme işlemi yapıyorum omega 3 desteği veriyor
kenankaan masalcik oğlum 15 aylık, 1 yaşından beri möllers veriyorum. Onun dışında haftada iki kez balık da yedirmeye çalışıyorum. Algılarının açılması açısından çok iyi geliyor.
kenankaan bikerem tuttufurritti, elma ve limon aromalı olmak üzere üç çeşidi var. Bittikçe diğer aromadan alıyorum çocuk sıkılmıyor