Kızlar ilk gebeliğimde mide bulantısıyla aceba dedim ve 5 haftalık hamileydim şimdi de korunuyoruz daha doğrusu eşim korunuyor ama bu aralar mide bulantım var aceba diyorum yine ama bilemedim de siz nasıl anladınız hamile olduğunuzu ya da öğrendiniz ?