Mausyasoo Bayanlar emziğe nasıl alıştırdınız benim ki 3 aylık bi alıyor bi almıyor alsa çok rahat uykuya geçiyor ama inatlaşıyor
Emineklccc Mausyasoo Emzik hayat kurtarır tabi belli Bi zamana kadar O zaman kesmeyi başarırsak ne mutlu bize geleyim cevaba bebeğim doğduğundan beri açken önce Emzik verdim attığı oldu tuttuğu oldu midesini bulandirdigi oldu zamanla alıştı şuan 3 aylık rahatlikla verdiğim de tutuyor
RabiaFdb Mausyasoo Farklı emzik modelleri denedik, bir de karpuz suyu limonata gibi şeylere ucunu değdirip ağzına verdik hemen alıştı bu emziğe (nuk 0-6 ayiçin) daha öncekilerde kusar gibi çıkarıyordu. Kızım 3 ay 13 günlük
Birdunyabircennetannesi Mausyasoo 4 emzik denedim istemedi avent aldım bırakmıyor çok şükür emzik olmasa ne olurdum ben 😂
Esmablt Mausyasoo valla benim kayınvalidem 1 haftalık Ken vermişti cok kızmıstık eşimle ama şimdi iyi ki diyorum 5.5 aylık oğlum şimdi çok emmiyo ama kurtarıcı gercekten 😊