Eymensmomm benim aptamilde çalışan bir arkadaşım var. Keçi sütünün aslında aşırı yağlı olduğunu,bebekler için uygun olmadığı söyledi geçen gün. Kızım 2 yaşını bitirene kadar mama içti. Bir günde bıraktım. Oğlum 1 yaşına kadar içti mama, 13 aylikti sulandırılmış inek sütü yada sadece su vermeye başladım. Milupanin çocuk sütleri var onlardan aldım arada.