Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 aylık. 3. Aydan sonra dişleri kabarmaya başladı henüz çıkmadı ama kaşınıyor vs. Bu yüzden 3. Aydan sonra hem meme ham mama reddi yaşadık şuan çok şükür güzel yiyor ama mememi emmiyor ısırıyor ve bir süredir emmedigi için sağıp veriyordum ama git gide sütüm azaldı ve şimdi yine sagdim bir damla çıktı ne yaptıysam ne ürünler kullandiysam ne yiyip ictiysem cogaltamadim sütümü ne yapmam lazım kesiliyor mu sütüm anlamadim çok üzülüyorum 🥺😞