Wanderlust ArasinAnnesiiiiiii doktorumun onerisiyle hemen emzirdim sorun yasamadim biontech oldum iki dozda da ayni sekilde yaptim
ArasinAnnesiiiiiii Çok teşekkür ederimm benimde bebeğim 2.5 aylık ne yapıcağımı bilemedim. İnşallah tüm bebeklerimize şifa olur