Herkese iyiakşamlar.
3 yaşında ; tek bir kelimesi olmayan, göz teması yok, işaret parmağını kullanamıyor, ismine abartsız 6-7 kez yüksek sesle seslenince bakan, acıya karşı genellikle duyarsız yani mesela sinirlendiğinde kafasını gümm die duvara, parkeye vuran, birde sürekli elleriyle kulaklarını kapatan ( yanında konuşulunca genelde yapıyor ) televizyonda herhangi bir dizide kavga, bağrış sahneleri olduğunda gidip televiyona vuran, birde oyun olarak sadece suyla oynamayı seven yani bir bardağa suyu koyuyolar diğer bardağa boşaltıyor. Sıkılmadan oynayabiliyor. Şimdi diceksiniz ki neyi beklemiş bu zamana kadar. Kendisi kuzenim yani eşiyle problemleri olan, uzun süre sığınma evinde yaşayıp tekrardan eşiyle barıştı. Anne ve babası yok. Daha sonrasında istanbula yerleşti. Şuan annemle yaşıyor boşanma aşamasında. İlk defa bugün gidip görebilme imkanım oldu. Çocukda sezdiklerim bunlar anneside farkında zaten. Devlete götürmüş çocuk doktoru tv tablet verme zamanla düzelir demiş başından atmış. Bu teşhisi hangi doktolar ve bölümler koyuyor. Ve hangi hastaneler. Devlet hastanesi olması öncelikli şuan. İnternetten baktık ama net olarak bilgiye sahip olamadık. Deneyimli anneler yardımcı olursa çok sevinirim. İl istanbul 🌸