Merhaba hanımlar kızıma 4 aydır bez bağlanıyorum eğitim iyisiyle kötüsüyle tam bitti derken bugün hep altına kaçırdı acaba idrar yollarında enfeksiyonmu var usuttimu yoksa dönemsel olarak karşılaşılan bir durum mu lütfen yardımcı olun onca ay verdiğim emek çöp olmuş gibi sabahtan beri 7 defa üst değiştim 😓