Arkadaşlar iyi geceler eşimden sabır taşı istedim bı tane almış aktardan ama hiç bir yerde böyle bişey görmedim direk sürülüyomus oğlum 21 aylık yemesi içmesi çok güzel bende ilaç kullanacağım antibiyotik hemde bıraktırmak istiyorum aşırı kg kaybı yaşadım sağlık sorunundan dolayı Dr da artık bırak dedi sizin süreç nasıl geçti bugün öğlen den beri hiç vermedim ama gece 4 5 kere uyanıyor meme istiyorum bu arada aşırı bağımlı resmen meme ağızda uyuyor sbahaa kadar birakmicak nerdeyse bu gece ilk gecemiz olucak 1 gün önce denedim dhaa öncede hep konuşarak anlattım son çare sabır taşı oldu ama tek sıkıntı şimdi gece uyanicak kriz geçiriyor ağlıyor hicbisey kabul etmiyor su süt biberon hiç bişey çok yoruldum artık tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim nasıl bir sürec bekliyor ne yapmalıyım 2 kere sürdüm aldı tiksindi resmen dahada gelmedi aldığı şeyin resmini yuklucem ama nasıl yüklenir bilemedim