Hanımlar bebeklerim bir hafta sonra beş aylık olacaklar. Çeşitli sebeplerden dolayı yaşadığım travmalardan dolayı ve ikiz oldugundan dolayı bitürlü düzenli emziremedim şuam sütüm birkaç damla sadece bestlak süt damlası kullansam yada tavsiye edeceğiniz şeyler varsa sütüm artar mı bu saatten sonra yoksa çok mu geç kaldım😰