Lokmata Arkadaşlar plastik meme ucu kullanan var mı? bebeğim göğüs ucumu tutamiyor bu yüzden silikon ucu kullaniyorum ve tutuyor emiyor ama endişeliyim süt iyi geliyor mu doyuyormu zararı var mı?
ilkgozagrimmm Lokmata Süt hızlı geliyordu bebemin ağzından akıyordu hep. Çok hava yutuyo silikonla. O da gaz yapıyor. 2 ay kullandık
Cicek_Gokce46 Lokmata 3.5 aylık olana kadar kullanmak zorunda kaldım çünkü gögüs ucum yoktu Bi sıkıntı yaşamadık sonra dan tutmaya başlayınca bıraktık plastiği
Lokmata rumeysalbayrakaya Hangi markayı kullanıyorsunuz acaba ben vermeye çalışırken düşüyor yanlardan açılıyor tam yapismiyor
Eren18 Lokmata bizde 1 aylık olduk silikon uçla emziriyorum ilerde sıkıntı olur mu bilmiyorum meme reddi gibi
rumeysalbayrakaya Lokmata wee markayı kullanıyorum. Hafif nemlendirip göğüs ucunuza yapıştırın daha rahat emzirirsiniz
Aselask34 Lokmata ben doğduğu ilk gün kullanmaya başladım canım 4. Ayındaydı bi deneyip silikon uçsuz vereyim dedim o gün bu gündür silikonsuz emiyor😄silikonlada gayet rahat emiyordu ve doyuyordu
Melisyhk Lokmata Lokmata benımde oyleydı emzırme danısmanlıgı aldım ve suan o pronlem yok . Meme ucu olmasına gerek yok tutabılmesı ıcın, bence detsek alın ..
Sanemv Lokmata 10 günlük bebeğim var ve silikon uc kullanmaya başladim 2 3 gündür gayet doyup kendisi memeden ayrılıyor sonrada hemen uykuya geliyordur süt ben hatta kontrol ediykrum yutkunduğunu hissedrsiniz mutlaka