Arkadaşım ilk dozunu olmuştu eşi 2 dozu da olmuştu bilmeden hamile kaldı ve aşı hamilelik arası 1 buçuk ay falan hatta o yüzden kız 2. Dozu olamadı şimdi baştan yapacak aşıyı 2 doz şeklinde🤷🏻♀️😌 siz kafanıza takmayın endişelenmeyin akışına bırakın olur inşallah bebiş🙏🏼