Kızlar bebeğime hep doğduğundan beri küçük diolar ama her tartı zamannda ayında herşeyi normal bir şekilde ilerledi şu an 9aylık oldu 8aylık 10günlükken felan tarttığımda 8200gr 71cmdi yani öyle kilolu görünüşü yok normal sadece yüzü felan küçük ondan mı küçük diolar bilmiyorum anne baba cici gel gel alkış hepsini yapıo bana tutunup kalkmaya çalışıo destekli ayakta durabilşo yani Bana normal gelio çevremdekilerde hep kilolu bebek beklio sanki normal mi kızlar üzülüyorum valla bazen bakamıomuyum acaba ek gıda hiçbir şekilde yemio ağzını kilitlio diş dönemindeyiz mamada zorla veriyorum artı emziriyorum bilmiyorum byle napıcam 😐😐