16 aylık kızım var 2 ay öncesine kadar ilk adımını attı o gece çok heveslendi ve 10 adım kadar attı bu böyle devam etti evde turlamaya basladi sonra birden kesti yürümeyi hiç istemedi ben de çok zorlamadim daha sonra elinden tutarak yurutmemi istedi şuan asla yürümek istemiyor elinden tutmami istiyor sürekli elini birakinca hemen oturuyor yani yurumesinde bı sikinti yok çünkü bazen çok güzel yürüyor fakat aşırı heyecanli
Korkacagi bı olayda yaşamadı öyle
Başına gelen var mı nasıl bı yol izlemeliyim