aynuruygar Melekannesi12121212 sütünü sağma yine kanallar açılıyor zaten. Kısa süre rahatlatir sadce İlaç en mantıklısı
Melekannesi12121212 aynuruygar tamam canım sagmayacam zaten taş gibi oldu daha da şişmez herhalde yarın alırım ilaç artık
Melooo aynuruygar ya az. Önce araştırdım onu da pek önermiyormuşl doktorlar ama ben yine sorucam çok önemli bir durum olmadıkca
Melooo Celin23 inşallah ya elbet kesilirde kitle olup iltihap falan olmasından korkuyorum olmaz dimi ya
SelimeliS Melooo suan ayni durumdayim benim 5. Günüm bildiğin taş oldu adacayi iciyorum soguk kompres hatta dün lahana aldim onuda yapiyorum ama bana misin demiyo
aynuruygar Melekannesi12121212 iltihap yada mastit çevirmeden kullanmalısınız Dr a danışın hemen illaki ilaç verir benim ilk günüm bende yarın gidicem almaya