Hanımlar merhaba,
Belki ilginç gelecek ama bir şey sormak istiyorum. Kızıma aldığım kıyafetlerin organik pamuk veya yüksek pamuk içeriğine sahip olmasına dikkat ediyorum. Polyester içeren kıyafetler giydirmiyorum, hiç giydirmedim. Fakat kışlık ürünlerin, beğendiklerimin daha doğrusu çoğunda polyester bulunuyor. %100 pamuk olanlar da kalın olmuyor, mevsimlik oluyor daha çok.
Siz polyester içerikli kıyafetler alıp giydiriyor musunuz? Ben hem terleten ve teri çekmeyen bir özelliğe sahip olduğu için, hem de kızımın cildi atopiğe yatkın olduğu için allerji yapabilir düşüncesiyle tercih etmiyordum ama yani hiçbir şey alamayacağım bu gidişle.🤦🏻♀️