20 aylik oglum var geceleri sıcrayarak uyaniyor kapiyi isaret ediyor korkutma sesini cikariyo vaaaaa diye sabahlari beni oyle korkutur sakacikdan ama gece 3de de yapiyo aglayarak bende korkuyorum kapiyi isaret ediyo napsam bilmiyorum neden olur bunlar