Gullu2217 Arkadaslar bebeğim 5.5 aylık emmiyor gündüzleri biberonla mama. YYiyo fakat gece hiç uyanmıyor ağlamıyor ben uyanıp uyanıp mama verıyorum fakat almıyır szce acıkmıyormu .gece mama yemezse sadece gündüzkilerle gelişmesi normal olurmu?
havva60 bence normal cnm benim oglusum 2 aylik o bile gece uyanmiyor bende uyandirmiyorum ne zaman uyanirsa ozaman veriyorum