Aşı olmadım, ilk gün ateşim vardı iki gün de eklem ağrım vardı hafif parol içtim geçti. Çok hafif atlatıyorum yarın karantina son gün 🤍 temaslı olduğumuzu duyduğumuz an eve kapandık evde 20. Günümüz. Şükür kimseye bulaşmadı çok üzülürdüm 🥳 sizede çok geçmiş olsun, sık duş almanızı öneririm hasta psikolojisine girmeden istirahat önemli tez atlatırsınız inşallah.