ElSa2811 Bebeğimin 16 gün göbek bağı düşmedi annemlerde altında şişlik var diyince doktora gittik doktor kalan yeri çekip gümüş nitratla yaktı ama nedense çok pişman hissediyorum keşke dokunmasamıydık diye sizce iyi mi yaptık kötü mü bilemiyorum
-Gizem- ElSa2811 doktor yapmış sonuçta kendiniz koparmamışsınız ne yaptığını biliyordur normali 15güne kadar düşmesi gerekiyor. Zaten kurumuştur o merak etmeyin bişey olmaz
ElSa2811 bikerem biz kendimiz düşürdüğümüz için tedirgin oldum biraz kendiliğinden mi olsun diye ama çok yavaştı yani 🤷
-Gizem- ElSa2811 gümüş nitrat kanama olmasın diye dokunduruyorlar benim bebeğimin beş günde kendi düştü ama kanamış göbek deliğinde kuru kan vardı kontrole gidince doktor temizlemişti