Busraszgnl Merhaba anneler; sezeryan doğum yaptım bir hafta önce ağrılarım tamamen geçti ama karnımın sağ tarafında ağrı var. Dikişte olan tek ipin olduğu bölgenin yukarısında. Endişelendirmeye başladı beni artık aynı durumu yaşayan var mı acaba
2007 Busraszgnl benim de özellikle sag tarafım da agrı ve yanma vardı ilk zamanlar ama gecti şimdi merak etme gececek daha sonra ara ara tabş sızlıyor 🙄
ard_ary_1308 Busraszgnl benimde sağ tarafımda çok ağrım vardı doktorum dikişi sağ tarafta bitirdiğimiz için acıyordur demişti sağına yatma ve idrarını tutma demişti:)
Busraszgnl irva ya genellikle öyle diyorlar ama en azından yaşayan biri varsa içim rahatlardı teşekkürler yine de ☺️🤍
Busraszgnl 2007 ayy geçmiş olmAsına sevindim içimi rahatlattınız sanırım aynı ağrıdan bahsediyoruz hem ağrı hem yanma gibi bazen hareket bile ettirmiyor
Busraszgnl ard_ary_1308 teşekkür ederim önerileriniz için ben de mutlaka uygulayacağım bir de ağrının ve yanmanın yanı sıra orada bazen sertleşme oluyor sizde de oluyor mu. 🤍🧿
ard_ary_1308 Busraszgnl evet oluyordu ara ara ama hepsi geçiyor genede içiniz rahat etmezse olmadı doktorunuzla iletişime geçin☺️