Oğlumda aşırı derecede kaybetme korkusu var beni görmediği Zaman ağlıyor kafasını vuruyor aslında bir ara yapmıyordu şimdi yine yapmaya başladı.Eşim de evde oğlumu bırakıp bir yere gitmedim öyle travma yaşayacak bir şey olmadı hiç.Sizce neden yapıyor pedegog demeyin lütfen kaç pedegoga gittim dertleri hep para.Küçük bir yerde yaşıyoruz profesyonel bir pedegoga denk gelemedik bir an önce konuşsun çıksın gitsin istiyorlar