Zynpck0101 Arkadaşlar dün bebeğim rota ve menenjit aşısı oldu. Şimdi farkettim menenjit aşısının olduğu yer kızarmış ve beze olmuş. Sabah böyle bir şey yoktu akşama olmuş. Normal mi ? Başına gelen var mı ?
irva Zynpck0101 Normal canım pamuga kolonya döküp üstünde tut.Yada buz jeli sar bir şeye ustune koy bıraz.Bır kac gun sonra gecıyor zaten.Ama orayı ovalama sakın.
Muhasebeciana Zynpck0101 cok normal hatta beleli bir sure kalabilir o kolonyali pamukla nazikce ov o bolgeyi gecene kadar hergun sonra kendiliginden yok olucak ☺️
Ozgdfn Zynpck0101 menenjit aşısı bexeromuydu ? Eğer oysa aşı benim kızımın da öyle olmuştu hemen hemen bir ayda düzeldi o şişlik ve kızarıklık. Nimenrixte ve diğer hiç bir asida öyle olmamisti
Zynpck0101 Ozgdfn evet bu bahsettiğiniz iki aşıyı da oldu biri sağ bacaktan biri sol bacaktan, ağızdan da rota verildi. Sizinde mi bu şekilde oldu