Yelda35 Ya hijyen açısından enfeksiyon riski olduğundan dolayı yapmak biraz sıkıntılı.Herkes şanslı olamıyor sonuçta.Benim vücudumun her yerinde dövme vardır.Ben bile 1 sene yeni dövme yaptırmadan durdum.Hiç riske girme derim.Emzirmeyi ne zaman kesersen o zaman yaptır.