Tatile Antalya’ya geldik. 5. gün bebegimin atesi çıktı kusma ve ishalle birlikte. Ateş dirençli olunca, oral yolla ilaç da kullanamayınca, fitilde ışe yaramayinca hastaneye yatış yaptık. Gece yine ateşi çıktı 39,8 e parasetamol yazmış doktorumuz ordera. Hemşire 150 mg yerine 150 ml olarak anlamış. Önce 100 ml verdi. Eşim farketti durumu. ’Yüksek doz verdin dr haber et’dedi eşim. ‘Hayır az bile verdim 50 ml daha vercem’ demiş eşime. Doktorumuz geldi esim arastirdi derken toksik doz degil ama takip edilmesi gereken doz denildi. Ilk gün 6 saatte ikinci gün 12 saatte sonra 24 ve 72 saatte kontrol etmek için defalarca 4-5 tüp kan alındı yavrumdan. Damar yolu bulunamiyodu ve defalarca farkli yerlerden denendi, delik desik oldu cok aci cekti bebegim. Ateşini de soğuk uygulamayla düşürmek zorunda kaldık çünkü yüksek doz ilaç verildiği icin daha fazla ilaç veremedik. Ateşi düştü normallestik ama tahlillerden dolayı kalmak zorunda kaldık, uçağımız binemedik 4 gece yattık hastanede 🙁 Başımıza gelmeyen kalmadı anlayacağınız. Bugün eşim farketmese 150 mg yerine 150 ml verilcekti ve 3 yıldır orda çalışan hemşire uyguluyor bunu. Kim bilir daha kaç kişiye yanlış tedavi uyguladı da haberi yok insanların. Çok dikkatli olmak gerekiyormus çok anneler. 😔