21 gun olarak değil o şekilde besleniyorum. 1 ayda 5 kilo gayet rahat veriliyor. Ben 16/8 düzeninde yapıyorum. 21 gün yapıp bozarsaniz maalesef verdiğiniz kiloyu geri alırsınız. If diyetinin amacı 2 ögün şeklinde istediğin kadar her gıdadan yemek. Zaten mideniz küçüldüğü için çok fazla birsey yiyemiyorsunuz. 3 kiloyu çok kısa sürede verirsiniz saatleri kaçırmazsaniz🌸