Ftmev valla geçmiş olsun🤕 benimde bebeğim 4 ay çok iyiydi gece en fazla 1 kere uyandırdı şu an 6aylik olduk 2 aydır gece o kadar sık uyanıyor ki.ben bı türlü çözüm bulamadım inşallah sizin daha kısa sürer.benimki sırf emmek için uyanıyor aç olmasa bile