Kızlar eşimin kaburgada kitle vardi .Ameliyatan önce parça alıp patoloji gönderdiler ,sonuçlar çıktı bize temiz denildi yani tam net olarak değil yayılma yok denildi.Ameliyattan sonra kitleyi patoloji gönderdiler sonuçlar çıkmış eşim pazartesi sonuçlarını öğrenmeye gitcek inşallah temiz çıkar🤲🤲birinci patoloji sonucu temiz çıktı .2.sonuclarida temiz cikarmi acaba genelde birinci sonuçlar temizse, ikincide temiz çıkar diyorlar .