Rum benimki de 10. Ayina giricek hic emmedi sutumde gelmedi. Dogdugundan beri 10 aydir mama ile besleniyor kac doktor gezdik kac defa kan tahlili yaptirdik hic birseyi yok ama hic borsey yemiyor. Agzini asla acmiyor kasik sokamiyorum agzina benim bebegim 10 aylik ben ne seviyor ne sewmiyor bilmiyorum cignemeyi bilmiyor buyuk ihtimal yutmayida bilmez hic bir sey yediremiyorum. Her gun deniyorum corba meyve pureleri hazir gida da cok denedim tadina bile bakmiyor kilo alimida yok. Her gün o ağliyorum sinirden sacimi basimi yolasım geliyor bir cocuk nasil hic bir yiyecegi agzina sokmaz. Bazen diyorum ki sabaha uyanmak istemiyorum ayni seyleri yasamamak icin okadar yoruldum ki 5 aydir ayni durumdayim. Doktor a gittin eczaneye gittim istah acici yada vitamin veremeyiz bir yasindan önce diyorlar. Dua edin bizede insallah 1 yasindan sonra duzeliriz bizde 😕