Bebeğim en basan beri hiç emmedi 1 sene hep sagarak süt verdim. 6 aya gelince ek gıdaya başladım o zamandan beri ağzını açmıyordu hep red etti. Artık yemek saati gelsin istemiyordum. Işkence gibiydi. Sinir krizi gecryordum.blw dedi doktorumuz kızım hep yemekle oynadı sıktı attı yine yemedi hep süt le geldik 1 yasina kadar. 10 ayda kan sayımı yapıldı şükür iyi cıktı.. gecen hafta doktora götürdüm tekrar . Doktorumuz zorlama dedi ama nereye kadardı. Bize zinco yazdı 3 gün öğlen kızım 1 tabak çorba yedi o kadar hayret ettim ki hala inanamıyorum… şuan çok güzel yemeğini yiyor çorbasını içiyor hatta kasım görünce ağlayan şuan karşıdan açıyor… hala sokdayim.. Size yardımım olur diye yazıyorum yemeyen çocuk çok zor çünkü.. ıstah açıyormuş büyümesini destekliyormuş..