Merhabalar bugün doktor kızımın kalbinde üfürüm olduğunu söyledi… çocuk kardiyolojiye giymesi gerekiyor dedi.pazartesi götüreceğiz ama burdan sormak istedim ciddi bir sorun mu acaba bilgisi olan yada yada bu durumu yaşayanlar yazabilir mi yardımcı olursanız sevinirim 🙏😔